torsdag 24 mars 2011

Webbdesign

Hejsan allihopa!

Under vecka 11-13 jobbar jag med layouten till Josefins blogg. Den är hela tiden under ständig uppbyggnad och förbättras varje dag

Mitt namn är Mikaela och jag går 3:e året media på ljud & bildskolan i halmstad med profilvalet webbdesign. Det innebär att vi lär oss koda html, css, php och mysql, som är strukturen en sida byggs i. Vi har jobbat med flera olika projekt både i wordpress och vanligt!

Jag har även gjort layouten till två andra bloggar
patriciaat.blogg.se, shesofine.blogg.se. Gå gärna in och kolla!

Om du som har wordpress, blogg.se, blogspot eller någon annan databas och vill ha hjälp med designen, maila på mikkansweet@live.se...Så ordnar vi det tillsammans
Besök gärna min blogg mikkansweet.blogg.se ;)

Nu fortsätter arbetet
Kram
Mikaela!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar