söndag 6 juni 2010

Söndag

Ett glatt gäng utanför Kip´s torsdagkväll

Vista, ska bli kul och se förändringen på dessa veckorna
Min hyrhäst Vista, försöker verkligen :). Hon är väldigt grön o RBe men när hon väl är lugn o förstår vad jag menar är hon supersmart och så lätt! Jag ska verkligen försöka göra allt för att behålla hennes mjukhet/känslighet.
Det är så roligt att det blev just henne för hennes ägare vill så väl med Vista. Hon har t om skickat in bilder på oss på Parellis Facebook sida.
Vi har haft grillkväll med Pat- det var supermysigt. Det blir sådan stämning ute i naturen med en brasa och livemusik.
Och med denna mäktiga natur blir det inget annat än underbart- strunt samma om man satt mitt i vindriktningen o blev halvt rökskadad.. :)
Vi har även hunnit med lite shopping o besökt en äkta amerikansk pub- mmm vilka goda margaritas!
Igår var det Parelligames, då fick man vara med på tre olika savvys- Online, Freestyle o Liberty. Det ska bli kul o se utveckligen de närmaste veckorna- allt bedöms så det är ju lätt o se vad man behöver förbättra.

Vår veranda är helt underbar med utsikt över Pats ägor o bergen. På kvällarna är det så mäktigt med stjärnhimlen..
Man är så nära den här- känns nästan som man kan nudda vid stjärnorna!


3 kommentarer:

  1. Grillkväll låter mysigt. Satt ni i ring runt en brasa och åt bönor med fläsk? :-)
    Ta det lugnt med margaritan. Den är faaarligt goood!! :-)

    SvaraRadera
  2. Japp exakt så var det! O ikväll är det dags igen!!! Vadå akta mig?! för något sånt gott?? Hoppas allt är bra med dig!

    SvaraRadera
  3. Vilken liten häst, mycket mindre än Teo.

    SvaraRadera