onsdag 18 augusti 2010

Its just a game!!


I söndags hade alla möjlighet att komma och träffas och filma auditions ihop hos Karin. Så det blev ett gott gäng som samlades.
Jag hade med både Aston och Teo. Aston var helnöjd- han blev maskot åt tjejerna från Helsingborg.
Jag agerade kameraman och Teo betade nöjt vid min sida. En rolig dag med många nya bekantskaper. Skoj var det att träffa Marion IRL. Hoppas vi snart ses igen!

Igår var det Workshop hos Karin, det handlade om Sideways Games.
En mycket intressant kväll!
Först började vi med att flytta framdel och bakdel, just för att zon 1 och z4 är ju själva huvudingredienserna för en lyckad Sideways.
Provade olika Sideways; utmed staket, utan staket, från olika zoner, med olika obstacles, cirling sideways.

Karin poängterade hur viktigt det är att använda lämplig mängd energi när man ber om något. Får jag samma energi från hästen som jag själv har i min kropp?

Karin sa många tänkvärda saker under kvällen:
"Kom ihåg! Det är bara en lek! O innan vi har fattat det så kommer hästarna på sitt sätt försöka tala om detta för oss!"

2 kommentarer:

  1. Hi Josefin! What a great day you all had playing and filming auditions together. Did you get to tape an audition with you & Teo? That is so sweet to think of Teo hanging around with you while you took video.
    And your sideways class sounds really really good. So many little things to make the big difference!

    SvaraRadera
  2. det var jätte mysigt att ta hand om aston i söndags. vi maste snart träffas igen :).

    SvaraRadera