lördag 17 juli 2010

Lekdag hos Karin

Vista och jag i Colorado

Vi var några stycken som hade en liten träff hos Karin - planen var att hjälpas åt att filma varandra. Perfekt när man kan hjälpas åt, var en härlig dag! Fick filmat lite ridning, follow the rail varvat med cirklar i trav och galopp. Ville kolla lite på vänstergaloppen då han hellre tar höger galopp åt båda varven. Tror jag såg felet-jag sitter snett... Så om det är jag som är sned eller om det är Teo som "puttar" mig snett... Får klura vidare på den..
Tränade vidare på att samla tyglarna och länga dem och behålla samma tempo och takt.
Känns som vi är ganska synkade :)

Hemritten var skoj- fartfylld! Härligt att galoppera ifrån alla insekter :)
Idag är det svårt att uppskatta timmarna, får bli cirka:
Online 3h
Freestyle 2h
Undemanding 1,5h

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar