tisdag 20 juli 2010

Parelli Josefin & Zetero



Filmat
Igår blev det effektiv Online tid.
Fick filmat lite inför min L3 Online Audition.
Det är mest L2 standard men en del saker är nog på väg att bli L3 iallafall- så skicka något ska jag göra!
Jag känner att jag börjar få så positiv feedback från Teo så det ska bli spännande att få ett utlåtande.
Kikade på det igår efter vi filmat och det jag vill förbättra är att försöka använda mer av linan, sakta ner weaven så den blir rätt.. Slow and right beats fast and wrong..
En hel del annat smått och gott, det är ju lustigt hur man påverkas av en kamera :).
Nytt försök ikväll, ska försöka sikta på lika positiv feedback från Teo idag med!
Online 2h
Undemanding 1h

4 kommentarer:

  1. Ser mycket positivt, fint och lekfullt ut!!

    SvaraRadera
  2. Det ser jättefint ut! Ni är så samspelta!

    SvaraRadera
  3. Verkligen mjukt och trevligt och precis lagom energi hos er båda - jättefint!

    SvaraRadera
  4. Tack! Härligt att få så positiv feedback från tvåbenta med!!
    Energin har vi jobbat en del på för att få på lite lagom nivå, och vi börjar väl bli samspelta lite då och då, nuförtiden :)

    SvaraRadera